.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در حسرت مديران اصولگرا
شكرالله رضازاده شرمه

شايد گفتن اين جمله جاي تعجب و البته تاسف فراوان باشد كه با گذشت بيش از سه سال و اندي از زمان دميده شدن روحيه خدومي و اصولگرايي در تار و پود مديريت اجرايي كشور، استاني چون مازندران كه در تمامي عرصه ها حضوري پيشتازانه داشته و دارد هنوز هم در حسرت مديران ناب اصولگرا به سر مي برد.
استقرار كابينه 70 ميليوني نهم، اميد به تقليل آلام را افزايش داد. مهمترين عامل اين اميد حضور مديراني از جنس مردم در بدنه اجرايي و سياسي بود. ملت ولايتمدار انتظار حضور مديراني ولايتمدار و مردم دار كه خدمت بي منت به امت و تبعيت عملي از ولايت مهمترين شاخصه آنان به شمار آمده را در بدنه مديريتي كشور مي كشيد كه البته در بسياري از حوزه هاي مسئوليتي، چنين موضوعي به وقوع پيوست. اما آنچه كه موجبات دلسردي و نگراني دلسوزان را به همراه داشته اين است كه متاسفانه برخي از افراد كه هيچ گونه سنخيتي با مرام اصولگرايي ندارند در اثر غفلت عمدي يا سهوي مراجع ذي صلاح، بر مسند برخي از حوزه هاي مديريتي در دولت نهم تكيه زده اند. اين عده كه هيچ اعتقادي به منش و روش خدومي دولت نداشته، تنها در لسان، با دولت اصولگرا همراهند تا خود را همچنان در قالب اصولگرايي به جامعه تحميل كنند.
مازندران استاني است كه مردان و زنان نظيف و عفيف آن، با غايت همدلي، اصولگرايي را پذيرفته و نظر تصميم گيري خويش را در سبد اصولگرايان قرار داده اند، چنانچه علاوه بر حضور اصولگرايانه اينان در انتخابات نهم رياست جمهوري و سوم شوراها، در انتخابات هشتم مجلس شوراي اسلامي هم، همنوايي با اصولگرايان را با آوايي بسيار بلند به گوش همگان رسانيدند. حال جاي اين پرسش است كه چرا چنين استاني، اينك بعد از نزديك به سه سال از استقرار دولت پركار نهم، همچنان در حسرت مديراني از جنس رياست محترم جمهور برادر عزيز دكتر احمدي نژاد بايد بسوزد؟! متاسفانه مدير ارشد استان و معاونت سياسي وي كه خود را پرچمدار اصولگرايي در استان مي خواند، درصدد چينش نيروهاي اصيل اصولگرا در بدنه اجرايي و سياسي مجموعه استان نيستند چنانچه در كنار دست استاندار محترم نيروهاي اصلاح طلب آن هم بسيار تاثيرگذار يافت مي شود. همچنين معاونت محترم سياسي استاندار از چينش چند مديركل اصولگرا در حوزه مسئوليتي خود عاجز است. براستي اگر نيروهاي موسوم به اصلاح طلب بر مسند مديريتي بودند آيا حاضر مي شدند در شعاع مديريتي آنها گرايشات اصولگرايانه وجود داشته باشد؟ براستي حضور معاون افراطي ترين فرماندار دولت قبلي در استان در سمت مديركل، حركتي اصولگرايانه است؟ آيا فردي كه مصاحفه با مردم را مغاير اقتدار خود مي داند شايستگي حضور در عرصه مديريتي دولت ارزشي نهم را دارد؟ آيا براستي با اين طيف از مديران مي توان به اجرايي گشتن دغدغه ها و مصوبات دولت نهم در استان اميد داشت؟ شايد آقايان استقرار خود را مترادف استقرار اصولگرايي در عرصه مديريتي مي دانند! در اينجا بايد به اين بزرگواران عرض كرد كه برادران عزيز چرا در دولتي كه حتي با وزيرش تعارف ندارد اما شما از تغيير و تحولات استاني، شهرستاني و بخشي، آن هم نه به جهت سياسي بلكه به جهت كارآمدي هرچه بيشتر مجموعه و ازدياد رضايت مندي مردم، اعراض مي كنيد! متاسفانه عدم نظارت بر برخي از امور مديريتي در استان مازندران و اصرار بر حضور افراد ناكارآمد، سبب دلسردي مردم نسبت به عملكرد درخشان دولت پركار نهم شده است.
بدون شك هر كسي كه اميد مردم شريف را نسبت به كاركرد دولت خدوم نهم به ياس بدل نمايد، جفاي بزرگي را مرتكب شده است، حال مي خواهد هر كس باشد. اصولگرايي تنها اظهار در لسان نيست بلكه بايد در صحنه عمل آن را به نمايش گذاشت. مازني هاي دلاور همچنان اميدوارند با استقرار كامل مديران اصولگرا، سرزمينشان به دياري آباد بدل گردد. ان شاءالله تعالي.
ساري- شكرالله رضازاده شرمه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1387
آقای شرمه آیا شما نیروهای اصولگرا در مازندران را می شناسید؟ آیا آنهایی که در راس قدرت در مازندران هستند اصولگرا هستند؟ آیا نیروهای اصلاح طلب را می شناسید؟ آیا به جز وابستگی به این یا آن از اصولگرایی یا اصلاح طلبی چه چیزی را با خود به همراه دارند؟ آیا فکر نمی کنید هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان در مازندران به شکل کورکورانه از این دو جریان حمایت و طرفداری می کنند و هر کدام فقط نان خود را به نرخ روز جستجو می کنند؟ آیا شما هم می خواهید در این گردونه گرفتار شوید و با همراهی با یک جریان برای خود موقعیتی بهتر و والاتر از نویسندگی در کیهان شریعتمداری دست و پا کنید؟ پیشنهادم به شما این است که حرمت قلم را حفظ کنید و آب به آسیاب عده ای نان به نرخ روز خور از این یا آن جناح نریزید. شما با این قلمی که دارید می توانید خدمات بهتری را ارائه فرمائید.

از عجایب اصولگرایی در استان همین شهرگرایی افراطی معاون سیاسی استاندار است که با حمایت های بی دریغ و افراطی رئیس جمهوری نیز همراه می باشند. کدام نیروی اصولگرا در مازندران بر ظلمی که به نیروهای ساروی رفته است و یکی یکی آنها را از دایره مدیریت استانی حذف کردند شوریده است؟ خدا نماینده اصولگرای فعلی ساری را حفظ کند که شجاعانه در نماز جمعه بر این امر مهم تاکید کرده است. آقای رضازاده واقعاً بین نیروهای اصولگرا و اصلاح طلب در مازندران چقدر تفاوت وجود دارد؟ واقعاً فکر می کنید اصلاح طلبان خائنان بالفطره هستند و اصولگرایان موجوداتی مقدس و دلسوز و معجزه گر و به مسئله و حاشیه و پر از عدل و انصاف و تقوی و از آنها فقط رایحه خوش خدمت به مشام می رسد؟ من که سالیان سال با هر دو جریان از نزدیک (خیلی نزدیکتر از آنچه شما فکر می کنید) کار کردم اینقدر تفاوت را حس نمی کنم. جز وجه سیاسی و وابستگی های حزبی، به لحاظ اعتقادی تفاوت عمده ای بین آنها وجود ندارد. این نوع تقسیم بندی در استان علی الخصوص در ساری به مقابل ساختن نیروها و خنثی سازی همدیگر منجر می شود و در نهایت باعث می شود افراد کم توان قدرت گرفته و موقعیت مدیریتی استان را با ضعف و سستی بیشتری رو به رو سازد. لطفاً سنجیده در فکر خدمت به این استان باشید و با کنار نهادن نیروهای قوی و جایگزینی نیروهای ضعیف تر وضع را از اینی که هست بدتر نکنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.